Idol

Jag och mamma var på idol igår ♥
Jay och Minnah gick till final ,, precis vad jag ville ♥
Och som ni vet ,,  jag hejjar på Minnah ♥
Det var riktigt roligt! I den långa pausen träffa jag Hanna och hennes kompis nere vid scenen ♥
Ska kolla hur man lägger ut bilder från mobilen... När jag har kommit på det som kommer lite bilder från idol och tjejmiddan ♥ I alla korta reklamer så sjung några som hade åk ut...
Geir , Elin , Weise och Linnea ♥





Geir



Elin



Weise




Linnea


Final mellan :



Jay Smith ♥





Minnah Karlsson ♥


Hoppas Minnah vinner ♥




Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jay är den bästa

2010-12-05 @ 14:46:49
Postat av: Jonna <3

Nejj ,, men Minnah <3

2010-12-07 @ 10:48:23
URL: http://jonnachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0