Inställd

Skulle egentligen spela match idag...
Men den blir inställd för mig...

Var och kolla på Idas match förut...
Tyvärr förlorande dom med en boll mot Önnered....
Efter den matchen så spelade P-97...
Dom förlorade mot Torslanda...
Efter den matchen spelade P-98....
Dom vann, över några jag inte kommer ihåg....



Imorgon spelar jag match hemma mot Sport...
Så det är bara att tagga ♥

Den 18 december är Newbody igen...
Steg tre...¨

Gruppen: Stenungssunds HK
Kärra HF 1
IK Baltichov
Skåre IK

Spelplats: Stenungssund



Trupp:
3. Lisa
5. Ebba
6. Jonna C
7. Johanna H
8. Felicia J
12. Klara
15. Natalie
17. Nadia D
18. Rebecca
19. Elin
20. Isabelle
22. Alicia
23. Felicia RH
32. Paulina



Tyvärr så ska inte Bella vara med! Hon ska till Gran Canaria... Jag var där i mars ♥
Hoppas du får det bra gumman!


Just nu är jag hos Marie och Reine...
Hade tröök , så jag fick låna datan ;)
Hehe ♥



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

cooling?

2010-12-12 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0