Julafton

Haft lite uppehåll från bloggen...

Julafton: Vaknade hemma hos mamma... Vi åt frukost och öppna paket :)
Jag fick: nagelfilar strumpor och buzz...
Senare gick jag till pappa....
Släkten var hos oss... :)
Sen fick jag lite paket av Ida och Simons släkt också...
Jag fick: Mörkblått graffity naglack, ett rosa vanligt naglack, svarta hårklämmor, 2 par björn borg trosor, bollpump, en handboll och en annan mjukare boll, 2 par knästrumpor, örhängen (hjärtan), halsbandshängare, några slags krämer duschtvålar stenar, halsduk, rosa overall, 300 kr på hm presentkort, 250 kr på hm presentkort, 500 kr på elgiganten presentkort, sminkgrej....

Hehe många paket... Ska nog köpa en Ipod touch,, därför fick jag presentkort på elgiganten...


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0