Packar

Ska till pappa om en stund! Han och Carina kom hem igår kväll från Egypten!
Typ as varmt där!
På fredag så ska jag och mamma till Scandinavium ,, vi ska kolla på idol!
Jag hejjar på Minnah ♥ Hoppas att hon vinner!
Träning sen... men igen träning på fredag för mig!

Skrev ju i förra inlägget att bilder kommer! Men jag har ny mobil så jag fattar typ inte hur man gör ;s Ska kolla med Biffen om hon kan hjälpa mig,, ♥

På måndag ska jag till Scandinavium IGEN för att kolla på Sävehofs herrar :) Dom möter Montepiller... Ska bli skojj :) Jag åker dit med laget! Dom är med i Champions leage....








ha det bäst!



Puss

Kommentarer
Postat av: jonna :p

vad kul <3 jay e bäst <3333

2010-12-01 @ 17:35:21
Postat av: Jonna <3

Jaoo! ;P Minnah är bäst!

2010-12-01 @ 17:36:41
URL: http://jonnachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0