Newbody steg 5, guld och brons

Kom hem i söndags från Lidköping, det var ju newbody igen :)
Vi kom trea, och P-98 vann, grattis! :)





Det var Torslanda och Lidköping i final :) Torslanda vann med typ 3 bollar...
Vi mötte Kungälv i 3/4 plats, vi låg under med 5 bollar och vann sen med 7 :)
Men dom fick 2 2minuter, så vi kontra typ varje anfall :)



Men nu sitter jag här :)
Har inte bloggat på hela veckan, har tröttnat lite, men i början la jag typ ut 6 inlägg varje dag :) hehe, :) ♥

Kollade lite på talang förut, men det var typ ingen bra, bara en..
Men nu ska jag ´´facebooka´´ :) Haha, våran vikarie Max sa det på en lektion en gång när vi pratade om sånt..! :) Om facebook asså :P 

Tränade förut som vanligt, i Vättle :) 
Men nu ska jag vara inne på facebook :) 

Ha det bäst! ♥




Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0