Någon hemma?

Kan inte någon vara hemma?

Först smsade jag Jonna, hon var i stan...
Sen smsade jag Ebba, hon var i Alingsås...
Sen smsade jag Bellis, hon svarade inte...
Sen smsade jag Klara, hon svara inte heller...
Sen ringde jag Johanna, men hon svara inte...

Sen ringde jag Victor och han var HEMMA...
Så han kom hit, vi gjorde la inte så mycket...
Han åkte nyss för han skulle till Hestra och åka skidor som dom gör varje helg och lov typ...
Smsade nyss Jonna, hon var påväg hem så vi kanske drar till hallen...


Igår skrev jag att jag skulle ladda ner bilderna på mina muffins...
Men jag hittar inte den grejen...

Bilder kommer när jag hittar den där saken...

Tråkigt inlägg!





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0