Skal till Ipoden

Har inte skrivit något på några dagar nu...

Men jaja...

I fredags innan min träning i Vättle så var jag och min pappa och köpte Ipod Touch på elgiganten...
Jag hade tur för det fanns bara en kvar, annars hade jag nog fått vänta...

Jag beställde ju skal från http://www.skal-man.se/...
Jag trodde jag skulle få det på tisdag eller onsdag men jag fick det idag...
Jag hade ju beställt Diamond Zebra,




Men när jag öppnade det förut blev det typ fel för jag fick Diamond Rose istället,



Men det gör inte så mycket för det var också fint... Jag kollade lite på det här med innan jag valde det andra... När jag skulle sätta på skalet gick det typ inte först... Men sen gick det, blev lite orolig att det inte skulle passa...



Idag började ju skolan igen...
Hade spanska idag, det var typ repetion av en sida, så jag typ läste den några gånger, sen på spanska lektionen så hade vi glosor... Jag bah ``aha`` , men jag kunde det mesta som tur va...

Ha det bäst!





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0