Jag hatar verkligen det!

Jag är sjuk... :(
Var i skolan igår, var snuvig hela dan..
Sen när jag kom hem var jag fortfarande snuvig..
Förskyld!!! Men inte bara det, senare på kvällen fick jag feber...



Då hade jag 38.1... Så jag somna typ på soffan och sen när jag vakna fick jag en ipren av mamma...
Mådde lite bättre sen...



Förlåt att jag inte har skrivit nåt på bloggen i typ en vecka...
Men jag har inte orkat..

Skolan började ju i tisdags... Vi är redan 3 läxor.. Engelska, Svenska och Spanska...
I svenskan fick vi veckans ord.. Hahha,, vi hade typ veckans ord i ettan, tvåan och trean...



Inga matcher för mig imorgon.. :(
Aja...

Nu ska jag äta hemmagjord pizza..
Och senare ska jag äta godis och kolla på fångarna på fortet...
Men medans jag äter så ska jag kolla på Sverige som möter Slovakien..

Ha det bäst!




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0