Men snälla.....!

Håller på med min header...
Asså helt damp,, det funkar inte...
Har kollat på youtube hur man lägger ut en...
Har gjort precis dom dom gjorde men när jag är inne i redigera stilmall så står det inte samma sak som det gör på dom andras... Asså helt damp...

Imorgon sticker jag nog till hallen med Klara ♥
Efter hallen vet jag inte riktigt vad jag ska göra...

Jag ska nog börja skriva mer i ett inlägg...
Känns som jag skriver väldigt lite..
Typ alla bloggar jag kollar på skriver mycket..
Hahah ,, känner mig typp udda...

Aja,, just nu sitter jag och lyssnar på musik ;)
Jag har verkligen fastnat vid Minnah...





Igår var jag hemma hos Victor (kusin),, vi är grannar...
Tänkte åka med dom till Hestra men det blir nästa eller näst nästa helg istället..

Som jag skrev i förra inlägget så var jag på pappas jobb :)
När klockan typ var 11.30 så åka vi och hämta farmor..
Vi hade tänkt och åka till stan men det blev frölunda torg istället...
Jag letade efter ett par jeans.. Vi var inne på Gina Tricot och där hitta jag ett par med en gång...
Kändes skönt! För sist jag köpte jeans så hittade jag ju inga fina... Skojar inte men då var vi i minst 10 affärer innan vi hitta några... Hittade dom på Lindex.. Jag köper aldrig kläder där annars...

Nu har jag skrivit mycket mer än vad jag brukar göra...
Ha det bäst!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0