Middag

Sitter hemma hos Annelie,Felix och Olle...
Fast Felix och Olle är hos sin pappa...
Men iallafall, vi blev bjudna på middag...
Förut idag var vi i Annelies affär... Eller aah, inte Annelies affär men där hon jobbar...
Hon jobbar på Iems...
Jag fick ett armband av henne när jag och Simon hade kalas med släkten...
Det var fint men när jag prova det var det inte lika fint längre...
Men jag bytte det mot ett par rosa örhängen..
Dom var jätte fina...
Efter vi var där var vi på Backaplan...
Vi var inne på Hm,Chilli och Stadium...
På Hm köpte jag en mörkblåvit randig tröja och typ ett rosa linne...
Jag har inga bilder, för jag lånar Annelies data...
På Chilli köpte jag inget...
Men på Stadium så köpte jag en sport bh...
Nu har jag inget mer och skriva...




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0