Nyårsafton

Nyårsafton: På morgonen var jag hos mamma,, senare gick jag till pappa...
Jag var där typ 16.50, klockan 18.00 så gick vi hem till familjen Bergström..
Typ efter en timma så gick vi ut och smällde smällare :)
Det var jag, Ida, Sandra, Jenny, Kask, Lina..
Haha, det var as skojj..
Vi var typ ute 4 gånger.. Sen skulle dom ut igen,, men jag palla inte så jag spela fifa med Andreas..
Jag är fan stolt! Jag vann på straffarna :)
Sen klockan 00.00 så var vi ute och smällde raketer,, och drack pommac,, as gott! ;)



Sen la jag mig typ klockan 04.35...
Vaknade 13.52...
Jag hatar att vakna så sent, för då känns det som man har sovit bort halva dan..



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0