Sverige-Kroatien

Kolla på Solsidan förut..
Haha, dom är verkligen sjuka ;)



Förut var jag hos mamma...
Vi bakade en äppelkaka...
Sen kollade vi på handboll...
Sverige mot Kroatien...
Sverige vann...
Men det var jämt hela matchen...
Så fick Sverige 2 minuter på Kim Andersson för felaktigt byte när det bara var typ 8 minuter kvar av matchen...



Som jag har skrivit, så hade jag ju tänkt att jag skulle lägga ut outfits här på bloggen...
Jag har bara tagit en outfit än sålänge...
Det finns inget utag eller vad man ska säga på min data så jag får lägga ut dom när jag kommer hem till mamma...



Som jag har skrivit så skulle jag ju ta den sprutan för röda hund,mässling och påssjuka...
Jag försökte inte spänna mig men det gick inte...
Det kändes som hon stoppa in den drog ut den stoppa in den och drog ut den...
Det stack till... Marie sa att man inte skulle ha ont i armen efter men det har jag ändå...



Men iallafall...
Idag har typ bara varit en soft dag för mig...
Och imorgon börjar skolan igen...
Men jag har iallafall sovmorgon till 09.10 imorgon...

Kanske lite tråkigt inlägg men jaja...
Allt kan inte vara roligt hela tiden...
Jaja...





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0