Lidköping

Imorgon åker jag och laget till Lidköping :)
Det är Newbody igen :) Steg 5...

Idag har jag tränat som vanligt i Vättle...
Efter träningen så fick vi tröjor, som det stod finalsteg newbody, och sitt nummer...
Dom var jätte snygga ;) Vi ska ha dom imorgon när vi åker...
Bussen går kl. 12.00 , eller det är iallafall samling då...
Jag tror att vi ska åka med P-98... Sen ska vi bowla med dom...
Haha, jag kan inte bowla ;)



(bilden är från steg 4, när vi hade gått vidare) ♥





Kollade förut på Let´s dance finalen :) Jessica vann, precis som jag ville ;)
Men jag tyckte inte att Eric Saade skulle vinna melodifestivalen...

Men nu ska jag sova.. :)
Ha det bäst! ♥





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0