Angeredsvallen , Minihandbollsnatta

Jag har hittat min kamera nu :)
Den låg i en väska hemma :)

Idag var jag på Angeredsvallen med klassen :)
Vi kasta kula, sprang 60 m, kasta någon slags boll med typ sand i, längdhopp...
Och som vanligt stafett i slutet :) jag var med på stafetten iår igen :)
Det var grupp 1 och 2 som ´´tävlade´´ mot varandra...
Grupp 1 vann :) jag är med i grupp 1 :)

I lördags spelade jag minihandbollsnatta... :)
Mitt lag hette : The Biffs ;)
Det var jag, Alicia, Nadia, Paulina, Isabelle och Vilma :)
Några timmar innan det börja var vi hemma hos Bellis och målade tröjorna..
Kollade på hemsidan på alla bilder..
Inga bilder på mig, men typ 1000 på Nadia Daebes och Alicia Larsson...
Det finns 1 & 2 kort på Bellis när jag och Vilma sitter i bakgrunden och pratar...




















Det var dom bilderna...





Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0