Boss ♥

Idag är jag och mamma hundvakt åt Boss :)
Det har varit roligt... ♥
Morfar kom och lämnade honom 7.30, sen kunde jag inte somna om :/

Här är lite bilder jag har tagit på Boss idag :






Haha, bjuder på den ;)








Kul att reta honom när han är våt när man har varit ute i regnet... :)


Bilderna blev lite suddiga...
Men,men... :)



Förut när vi skulle kasta boll såg jag en IGELKOTT!
Jag bah, ehh Boss vi går in...
Jag var tvungen att ta kort på igelkotten.. :)
Lite bilder på igelkotten :



Nej, det får bli en bild... ♥


Jag har typ lekt med Boss halva dan... :)
Men det började regna sen... :/
Aja...

Jag hittade några outfits här på datan :



Tröja: Gina Tricot
Thights: HM eller Gina Tricot
Strumpor: HM



Linne: Gina Tricot
Thights: HM eller Gina Tricot
Strumpor: Ingen aning



Tröja: Gina Tricot
Linne: Ullared
Jeans: Gina Tricot
Intersport strumpor



Tröja: Stadium
Thights: Gina Tricot
Strumpor: Newbody



Linne: Gina Tricot
Thights: Gina Tricot
Strumpor: Newbody




Nej, nu orkar jag inte skriva mer :)

Ha det bäst! ♥





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0