Fullt upp...

Kom nyss hem från skolan...
Idag har varit en deg dag...
Vi har TTM nu så vi får jobba med det vi behöver :)
TTM= tid-till-måluppfyllerse, tror jag det betyder :)

Väntar tills pappa kommer hem,
för då ska vi åka iväg och köpa nya skor till mig :)

Imorgon ska jag,mamma,Lollo och Alicia till modelhouse...
Och på torsdag ska morfar ha ´´kalas´´...
Och på söndag ska Victor ha kalas...

Inte denna fredagen som kommer men fredagen efter så åker jag och mamma upp till Stockholm för att träffa Iris, Karin och Martín...
Jag och mamma kommer åka upp på fredagen och åka hem på söndagen :)
Ska ta en massa bilder som jag sen kommer lägga ut här på bloggen, gäller bara att inte glömma kameran ;) ♥


Aja, ska ´´facebooka´´ lite nu :)
Bloggar kanske mer sen, annars imorgon om jag hinner...
Ska bli bättre på att blogga... :)

Ha det bäst! ♥





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0