Fullt upp

Ligger i soffan och kollar TV :) sherlock Holmes.... Var i Torslanda förut och kolla på Kungälv, dom förlora båda matcherna, men dom möter ett år äldre, så det är grymt av dom att komma till steg 4... :)


Efter matcherna åkte vi hem, Jonna och dom släppte av mig, så åt jag och sen ringde jag Jonna, vi gick till Ica och köpte glass och godis, sen gick vi till mamma och kolla om min match tröja var där och det var den inte, så fick typ panik, var fan kunde den vara? Gick hem till pappa, kollade byrån, och där låg den, kollade melodifestivalen med Jonna här, sen gick hon hem :) så nu ligger jag här ensam i soffan och kollar på sherlock Holmes :) pappa och Carina kommer snart hem också... Imorgon är det match mot Heid, borta, tidigt som fan -.- aja, spelar bara en match i helgen, och bara i etta laget, har nyss varit sjuk och har inte tränat på 2 veckor och tränar en träning och får vara med i etta laget, helt otroligt, glad tjej :D

Ha det bäst!





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0