Bröllop

Ska sova nu, eller snart!

Idag har jag varit med Jonna :)
Vi typ "busa", haha ;) Tim var med oxå :) det var skit skoj iallafall :)

Annars har jag bara tagit det lugnt :)

På lördag ska jag och mamma på bröllop :) Lollo och Peter ska gifta sig! Alicia är för goo asså, smsar mig och skriver : vad ska du ha på dig?
svar: en blommig klänning med svarta tunna strumpbyxor med knästrumpor över fast jag ska vika ner dom så dom är i samma höjd som mina boots :) en en svart kofta över..
Alicia: jag tänkte ha en långklänning med klackar, men jag vet inte om jag ska ha klackar för DU ska ju inte ha det..

Haha, gumman, ha på dig vad du vill, bara du känner dig fin <3

O så ännu ett sms : VAD SKA DU GÖRA MED HÅRET??????

Svar: jag vet inte riktigt vad jag ska göra med håret, får se :)

Efter bröllopet så ska dom ha lite efterfest och efter det ska vi ha Leisan :)<3 jag saknar min pluttis <3

På söndag kommer hundarna Dexter och Gucchi <3 vi ska passa dom i TRE veckor, vara för att dom ska vara i Thailand, så jag får inte träffa leia på TRE veckor :'( <3 kommer att sakna henne enormt <3

Ska sova nu!

Ha det bäst!





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0