Hemma från skolan....

Hemma från skolan idag då :/
Känner mig hängig, och har ont i början av benet asså typ vid midjan?
Konstigt, men men...
Sitter här och kollar tv, är iallafall inte ensam, har ju två hundar :) <3 mina små korvar! <3 inatt sov jag nog 3 timmar, ingenting! Jag har aldrig sovit så dåligt på en natt i hela mitt liv tror jag :o jag somnade lite efter tolv eller nåt, vakna 02.30 ungefär, låg vaken i två timmar, klockan var 04.30 somna la till en halv timma vakna, somnar inte om, är vaken när väckarklockan ringer -.- mår illa och känner mig inte alls bra... Kunde inte sova på två timmar bara för att jag hade ont i början av benet -.- nu känns det lite bättre, men det är fortfarande inte bra...
Vaknar och bestämmer att jag stannar hemma, för jag kunde knappt gå så ont jag hade :/ försökte somna sen, men kunde inte somna, jag var inte ens trött när jag vakna 02.30 inatt....
Hoppas att nästa natt blir bättre :)

Just nu sitter jag och kollar tv med en hund i knät, mina små gullepluttar <3

Ha det bäst!





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0