Johanna

Idag har jag varit med Johanna :) är fortfarande med henne :) först var vi en sväng hos mamma sen var vi ute och nu sitter vi här hos pappa :)

På söndag ska jag, Johanna och Jonna till backaplan :) ska inte köpa något speciellt, ska kolla runt lite bara, har presentkort på Gina tricot kom jag på nu, jag kommer säkert köpa upp det :D
Sen ska vi äta/fika där :)
Det är min söndag :)

På lördag ska jag ha match hemma kl. 12.00 mot 415 östra göteborg eller nåt...
Efter matchen så ska jag nog bara ta det lugnt en stund sen sticker jag till Johanna :) jag och Jonna ska sova där, backaplan på söndag (y) <3

Ha det bäst!





Puss

*********************************************

Bjuder på bilden från idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0