New Year's Eve

Kom hem för en stund sen :)
Har varit på bio med pappa, Ida och Carina.. :) vi såg New Year's Eve :)
En film jag helt klart kan rekommendera :) tror det ligger på topp 6 :)


*********************************************

Inatt sov Leisan hos mig och mamma :)
Hon kom in och väckte mig klockan 09.40 ungefär... Titta på henne, pussa henne, mina ögon slockna, försökte att titta lite, mina ögon slockna, haha, snacka om trött :) fast jag gick faktiskt upp då :)


*********************************************


Jonna kanske sover här inatt...
Får se... Väntar på svar :)

Imorgon ska jag passa hundarna :) och imorgon börjar träningen -.-


Ha det bäst!





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0