Dag 3 - fem saker jag vill göra innan jag fyllt 30

  • Göra en ´´road trip´´ i USA
  • Bli miljonär
  • Bo/bott utomlands
  • Åka på en lång resa (typ till australien eller nåt)
  • Skaffa familj och ett stort hus

Haha, aa, detta vill jag göra innan jag har fyllt 30, fast bli miljonär, aa, önska mig lycka till, haha!
En punkt har jag redan bestämt att jag ska göra, och det är första punkten, att göra en road trip i USA, åka runt och ta en massa bilder, bada å en massa skoj... Haha!




Dag 1 - Din facebook profilbild.
Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 3 - Fem saker jag vill göra innan jag fyllt 30.

Dag 4 - En av de viktigaste personerna i mitt liv + bild.
Dag 5 - Någon som förändrat ditt liv.
Dag 6 - En bild som alltid får dig att le.
Dag 7 - En bild på mig själv föör exakt ett år sen.
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 11 - Vad jag har i min handväska.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt dröm jobb.
Dag 14 - En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 15 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.
Dag 16 - Bild på en tid jag saknar.
Dag 17 - Gammal och ny bild på mig.




Fick nyss skriva om listan för den gick inte att kopiera in -.-
Såg att på den ´´gamla´´ listan stog det 2 dag 12 och 2 dag 13, varför vet jag inte...



Puss & hej




Kommentarer
Postat av: Biff!

Yäääää ;) okej miljonären ;)<3

2012-03-17 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0