Gameday today

Dagen började med att jag vakna rätt sent, eller aa, jag gick iallafall upp 11.30 typ :o
Åt frukost, chillade lite, gjorde mig iordning för match....

Matchen började 17.10 i Heidhallen...
Tyvärr slutade matchen med förlust, men jag är iallafall nöjd med min insats...
Fick höra mycket beröm, och att jag var bäst på plan av både tränarna,pappa å farmor...
Alltid roligt att höra! :d <3

I halvlek stod det 9-8 till dom, dom gjorde mål i sista sekund...
Andra halvlek, njaa, sådär, matchen slutade med 21-12 till dom och jag gjorde tre mål (två straffar som jag själv fixade) :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska sova om en stund!

Ha det bäst!





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0