Dagen

Dagen idag började med match! Vinst, mot backa/bjurslätt med 16-12, ganska nöjd med min insats, så de känns bra! Efter matchen gick jag hem , duscha och gjorde mig iordning för att gå till siv & ralf och äta! Efter de gick jag till ica och köpte choklad, till pappi! de är ju farsdag idag ♥
 
Nu ligger jag här i min säng och lyssnar på musik! Ska nog sätta på en film snart tror jag!
Imorgon ska jag till mammi, så de är gött! Hatar annars måndagar...
 
Bloggar godnatt sen lite senare!
 
Puss
 
 
älskar dig pappi! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Faster Lana

Snyggaste! Spelade han också eller poserade han bara i fotbollströjan?

Svar: Jag poserade bara ;) (tror/hoppas jag)
jonnachristensson

2012-11-13 @ 23:42:57
URL: http://100dagarsevighet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0