Morgondagen

Imorgon ska jag sova ut och bara ta de lugnt, fixa lite på rummet och lägga in kläderna i garderoben.
Sen senare på eftermiddagen så ska jag en snabbis till pappa, för Carina fyller år så ska lämna hennes present oså men jag stannar nog inte så länge... Efter de ska jag köpa godis oså till x-factor, med mamma! Mys kväll! ♥
 
Förut försökte jag fixa en ´´fashion by jonna´´ bild, de gick inte riktigt som jag tänkt, men tara får hjälpa mig med det! så den bilden kommer upp på bloggen inom kort :)
 
Hoppas ni gillar skönhetstipsen som jag lägger upp, ni får gärna kommentera om ni undrar nåt eller så, och dom tipsen som jag lägger upp är sånt jag själv testat, som jag rekommenderar! :)
 
Imorgon kommer jag också lägga upp svar på kommentar, så håll utkik!
 
Nej, klockan börjar rinna iväg, måste sova nu känner jag! är dock inte jätte trött men ska försöka sova strax iallafall!
 
Puss , kram , godnatt! ♥
 
 
 
gammal bild från model house, saknar mitt blonda hår! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0