Q/A

Faster Lana      Om: outfit                                         
 
Supersnyggt! Finns blusen i dinosauriestorlekar också? För såna som jag...?           
 
 
Svar : Tack! jag tror att den finns i dom vanliga storlekarna, xs-xl, dock tror jag inte att just den blusen som jag har finns kvar, men de finns liknande blusar, vissa blusar i den affären kan vara stora i storlekarna också.
Sen vet jag inte om chelsea finns i Stockholm, jag vet bara att det finns en här i Göteborg, men du/ni skulle kunna komma ner till Göteborg och hälsa på och kanske gå runt i stan och kolla! :)
 
Hoppas du är nöjd med mitt svar :)
 
Besök hennes blogg www.100dagarsevighet.bloggplatsen.se
 
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0