Gårdagen

Gårdagen började med skola som vanlig, de var en ganska go dag i skolan igår , även fast jag var väldigt förkyld!
Sen efter skolan gick jag hem, sen så åkte jag och pappi till backaplan för att kolla tapet, hittade en snygg ganska mörk typ brun/koppar aktig, fick med mig en bit hem och höll den mot väggen och då såg den typ grön ut -.- köpte en mascara , balsamkräm och uggs! Hittade äntligen ett par uggs för var i bra längd + väldigt varma, och sen var priset bra också, 1200 kr!
Sen så åkte vi hem, och åt sen var jag med tara! Köpte godis och sen gick hem till henne för att kolla x-factor!
Var hemma hos henne typ till klockan tolv, se gick jag hem! Aa, sen sov jag , hahah!


Har inte orkat blogga innan idag för jag är fortfarande förkyld, och har känt mig ganska hängig, men nu känns de bättre! Ska snart ut och vara med Jonna, vet inte vad vi ska göra, kanske vara ute och luffa runt ;) nej, men vi ska nog vara ute, och hitta på nåt!

Puss


Kommentarer
Postat av: Klara

Omg vad roligt att du köpt uggs :)

2012-10-30 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0