Steg 3 nästa

3 vinster och en oavgjord! Min bästa match var tredje matchen då jag till och med blev matchens lirare! (y) gött!
Kan lägga ut en bild på den imon, för den var dampigt snögg!

Första matchen vann vi stort över Växjö, andra matchen var de jämt heeeela tiden och i halvlek leder vi med en boll, sen i slutet så leder vi också med en boll, och då gör dom mål när de är 5 sekunder kvar -.- vad vi vunnit hade vi kommit etta i gruppen och förmodligen fått en lättare grupp i steg 3, är ganska nöjd med min insats denna helgen även om jag inte fick spela nåt den sista matchen.

Men nu ska jag fortsätta kolla tv,
Puss


Bild från promenaden innan sista matchen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0