Dålig uppdatering...

Ska bli bättre på att blogga, ska börja sprida min blogg så jag får fler läsare oxå, då blir allt mycket roligare!
 
Dagen började med match, mot wasaiterna, borta i angered...
Vi vann med 28-6 , jag spelade jätte dåligt, går inte att spela bra när man möter dåliga lag, gjorde fem mål, är verkligen inte nöjd med min insats, men jaja! Efter matchen åkte jag hem, åt, badade, fixade mitt rum, köpt ny större säng (y), sen gjorde jag mig iordning för att gå till hallen där lag 1 spela match, mot Varberg, matchen slutade lika, träffade även Leisan, min lilla kusin.
 
Skrev ju att jag skulle lägga upp bilder på de jag köpte i lördags när jag och pappa var och shoppa, lat som jag är har jag inte tagit några kort än -.- men jag lovar att lägga upp bilderna i veckan som kommer.
 
Just de, kanske slänger upp ett sminktips eller liknande nu ikväll, eller imon.
 
Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0