Helgen

Började med sovmorgon, sen var de match på aranäs hemma som stig på schemat, tyvärr slutade den med förlust med typ... 3 bollar!? De gick inge bra för mig, eller sådär, ett mål iallafall.... Efter matchen gick jag hem duschade, gjorde mig iordning osånt, för att äta! Efter jag hade ätit så var jag med Johanna, vi var hemma hos henne och typ åt godis och tog de lugnt, vi började även skriva en låt, HAHAHAH! Dagen idag började med en lååång sovmorgon! Skönt! Har typ tagit de lugnt och chillat hela dagen, sen skulle etta laget spela match hemma mot Kungälv, matchen slutade 13-12 till oss, riktigt gött eftersom vi slarvade en del, och de var en måste match! Så nu sitter jag i min säng och är sjukt trött! Ska nog sätta på en film snart tror jag, vilken vet jag inte'


3 år tror jag jag va, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0